week 5 t/m 8! - Reisverslag uit Mijas, Spanje van ChanAnkRach - WaarBenJij.nu week 5 t/m 8! - Reisverslag uit Mijas, Spanje van ChanAnkRach - WaarBenJij.nu

week 5 t/m 8!

Door: Chantal

26 Maart 2014 | Spanje, Mijas

Olaaa,

We hebben al even niks meer laten horen van ons, sorry voor dat.
We hebben het hier nog steeds super leuk en ook echt naar onze zin.
In week 6 waren het vriendje van Ankie en de moeder van het vriendje van Ankie hier geweest. daarmee zijn we naar Cala Honda, Marbella en Malaga geweest. Waren echt super leuke dagen. In het weekend waren we ook met het vriendje van Ankie opstap geweest in Fuengirola. Wat bestaan er toch gekke Spanjaarders haha. In week 7 waren de ouders van Rachel hier heen gekomen voor een weekje. Lekker genoten van het mooie weer en natuurlijk ook naar een paar plaatsjes geweest. Zoals: Torremolinos, Marbella en in Benalmadena. In Benalmadena hebben we lekker op de boot gezeten om dolfijnen te spotten. Maar die hebben we natuurlijk niet gezien maar het was wel echt super lekker. \Het weekend waren we zaterdag weer opstap geweest in Fuengirola was echt super gezellig waren zelfs nog mensen van gtst tegen gekomen die daar op vakantie waren. (ik had begot geen idee wie het waren haha) Verder deze week lekker rustig weekje gewoon werken bij onze lieve hondjes en genieten van het mooie weer. Voor ons gaan de 10 weken ook echt te snel hadden we alle 3 niet verwacht maar het is toch echt zo. Ook al zijn wel allemaal wel heel blij als we thuis zijn zal het toch wel een dubbel gevoel worden. Maar goed nog 2 weekjes en dan weer terug.
We vliegen Donderdag 10 april terug naar huis. Na volgende week zullen we wel een verslag schrijven en deze keer op tijd haha.

Xxxxxx - Ons

• 29 Maart 2014 - 14:45

Sandra En William:

Hoi meiden,

Ik weet niet of jullie ons nog herinneren, maar wij zijn dat stel 40plussers uit Den Bosch die van jullie een rondleiding hebben gehad bij de hondjes op maandag 10 maart. Wij waren daar op vakantie en onze dochter wil ook stage gaan lopen in Mijas. Gaat jullie al iets dagen?
    Thuis gekomen, hebben we besloten om Noel (bruin witte podenco van 6 maanden) te adopteren. Deze jongen was toch het meest blijven hangen bij met name mij :) (Sandra). Hij zat vooraan in het uitrengedeelte. Peonita hebben we ook overwogen, maar die zou niet gepast hebben bij onze andere twee honden. Hopelijk vindt zij snel een leuke baas, want we vonden haar wel erg komisch.
    Hebben jullie enig idee hoe het nu met Noel is. Is-ie al gecastreerd? Hopelijk mag-ie met één van jullie meevliegen!
    Als je weet over welke hond we het hebben, geef hem maar alvast heel veel knuffels.
    Nog bedankt voor jullie rondleiding, geniet nog van de laatste twee weken daar!

Lieve groeten,
    Sandra en William (Den Bosch)