Vierde week! - Reisverslag uit Mijas, Spanje van ChanAnkRach - WaarBenJij.nu Vierde week! - Reisverslag uit Mijas, Spanje van ChanAnkRach - WaarBenJij.nu

Vierde week!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg

02 Maart 2014 | Spanje, Mijas

Olaaa Guapo's en Guapa's!

Onze 4de week weer lekker gewerkt bij onze lieve hondjes.
Ook lekker veel zon gehad en lol natuurlijk, ondanks dat Ankie was gebeten door een hond was het gewoon een normale week in het mooie Spanje. Gister zijn mijn ouders hier aangekomen zijn we met zijn alle lekker wat gaan drinken bij de Irish pub. Vandaag zijn we naar Torremolinos en Mijas geweest met mijn ouders hebben we rond gelopen, winkeltjes gekeken, onze voeten op laten eten door vissen en ook lekker gegeten! Was een top dagje! Morgen gaan we met mijn ouders naar een eilandje maar daar krijgen jullie nog wel wat van te horen ;) haha

Foto's zijn natuurlijk weer te vinden op onze Facebook:
https://www.facebook.com/chantal.vankemenade.77

XXXX - Ons

  • 17 Maart 2014 - 12:44

    Margreet Bos:

    Hallo ladies,

    Jullie zijn goed bezig; hard werken en op zijn tijd feesten (heel belangrijk om de sfeer erin te houden).
    Hoeveel hondjes kunnen er opgevangen worden? Kunnen ze de hondjes ook weer een baasje bezorgen? Hoe doen ze dat? Je kent me ; ik wil van alles weten.

    Natuurlijk is het belangrijkste voor mij, dat jullie het er goed vanaf brengen en alle ervaringen die jullie opdoen, helmaal geweldig.
    Heel veel groetjes,

    Margreet Bos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 4664

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 12 April 2014

Onze eerste reis in Spanje

Landen bezocht: